31.7.09

PC Fair

1 comments
Pc Fair kat KLCC dah bermula... aku.. em mcm biasa.. tak mau sesak² just ada diskaun 2 3 hengget... lepak² kat umah lagi baik.. haha =.="

p.s : dekat tempat lain tak ada mcm ni


avira

Photo from : Photomalaysia.com

29.7.09

Chumelnya Si Dia.

7 comments

28.7.09

Malaysia`s Next Top Model

0 comments

27.7.09

Trip To Dusun Tua

5 comments
haha.. buat pertama kali sepanjang aku dok kat MPS, cikgu² skola aku buat piknik.. tq kepada orang yang arrange piknik.. Kak Asiah... nanti kita buat lagi ye.. g Melaka plak... thanks





25.7.09

SAL 50mmf18

6 comments
alhamdulillah... berjaya gak aku membelinya.. haha.. em.. ke'bokeh'an dia memang masyuk.. gambar pun chun ja... =) target skang.. nai beli wraping cloth plak.. nanti bila letak kat dalam beg tak la calar kamera aku





cun gila kan... =)

23.7.09

Saya Suka Hati

1 comments



Bertepuk tangan lala 3x
Saya suka hati
Hendaklah kaki lala 3x
Saya suka hati
Petik jari begini 3x
Saya suka hati

15.7.09

Followers...

0 comments
Terima kasih banyak²...

12.7.09

Kenangan Mengusik Jiwa

0 comments

10.7.09

Selamat Hari Jumaat

0 comments


Slamat Hari Jumaat.. besok ada meeting guru =.="

6.7.09

rUmAH nO 6

2 comments

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

5.7.09

Karnival SAMAD

3 comments
Tarikh : 4 Julai 2009
Tempat : SMK Samad

ok sori lambat post sebab kemalasan melanda diri.. haha =.="
SMK SAMAD ni dah mcm MPS no 2, sebab apa? sebab majoriti budak MPS lepas darjah 6 akan masuk SAMAD... so bila ja aku sampai sana.. ramai jerit.. CIKGUUUUU!! duh.. terasa ketermalu melanda diri... haha.. bangga pun ada gak.. memang enjoy gila lepak sana.. terasa mcm diri baru berumur 16 tahun... haha...

2.7.09

H1N1?

5 comments
em.. tak de.. doc cakap aku selesema ngan batuk je.. nasib.. kalau tak skolah aku cuti seminggu.. jadik orang bodo lepak kat umah seminggu